ההבדלים בין דלקן אוניברסלי לתדלוק רגיל

הדלק זה מצרך שכל אחד היום צריך , הדלק הוא חלק מאוד גדול בהוצאות החודשיות שלנו בייחוד אם אנו מתחזקים יותר מרכב אחד , באמצעות הדלק והרכב הפרטי אנו מסוגלים לבצע מגוון רחב של פעולות כגון לנסוע לאהובים עלינו , לבקר משפחה , לצאת לחופשה , וגם פעולות שגרתיות כגון לקחת את הילדים לבית הספר וכו..
עם זאת הגיעה איתה בשורה חדשה "הדלקן" המצאתו של התקן הדלקן הביאה איתה עידן חדש שיהפוך את פעולת התדלוק לקלה יותר ושונה ממה שהכרנו עד היום
את ההבדלים בין דלקן אוניברסלי לתדלוק המסורתי (הישן) תמצאו במאמר הבא  

מה זה דלקן?

אז מה זה בעצם דלקן? , דלקן זה איזשהו טבעת אלקטרונית אשר מוצמדת לפיתחו של פיית התדלוק ובאמצעותה אפשר לתדלק ללא כל התעסקות עם התשלום , פשוט מגיעים שולפים את פיית התדלוק , מכניסים למיכל דלק , מתדלקים ונוסעים.
הדלקן הפך את חווית התדלוק לקלה הרבה יותר אשר נותנת לנו חיסכון בזמן , התעסקות עם התשלום ובגלל יתרונות אלו נהפך הדלקן נפוץ יותר .

כניסתו של הדלקן האוניברסלי

עם כל הייתרונות הגדולים של הדלקן הוא גם יצר בעיה דיי גדולה אשר הביאה לרפורמה חדשה , רפורמת הדלקן האוניברסלי.
התקן הדלקן יצר פערי מחיר בשוק התדלוק והגביל מאד את המשתמש בדלקן בתחנות דלק ספציפיות ביותר כמו כן התקן הדלקן פגעה בחברות הדלק הקטנות , ובשל כך משרד האנרגיה החליט על רפורמת התקן הדלקן האוניברסלי.
רפורמה זאת קובעת שכל אחד שיש לו את ההתקן האוניברסלי יכול לתדלק את רכבו בכל אחד מתחנות הדלק! 

ההבדלים בין דלקן אוניברסלי לתדלוק רגיל


כדי לראות את ההבדל העיקרי בין תדלוק מסורתי לתדלוק בהתקן אוניברסלי נערוך כעת השוואה אשר תספר לכם מידע חשוב למה אתם בעצם צריכים להשתמש בהתקן אוניברסלי !
ההבדלים כל כך מהותיים שלא תאמינו שעדיין אין לכם התקן אוניברסלי.

 

תדלוק בשיטה המסורתית

תדלוק בהתקן אוניברסלי

אופן התדלוק

כולנו מכירים את התהליך של להכנס לתחנת דלק לגשת למתדלק לשלם לו , או לחלופין להתעסק עם אשראי עם קוד סודי לשלם ורק אז להתחיל את פעולת התדלוק .

בשימוש בהתקן אוניברסלי אין כל צורך להתעסק עם התשלום , מגיעים לתחנה שולפים את פיית הדלק מצמידים אותה למיכל הדלק ומתדלקים! 

אופן התשלום 

תצטרכו קודם לשלם ורק אז לתדלק , התשלום יעשה באמצעות אשראי או לחלופין אצל מוכרן בתוך התחנה דבר אשר יעכב אתכם ועלול לגרום לכם לבזבוז זמן מיותר התעסקות עם עודף , קוד סודי וכו.. 

אין כל התעסקות עם התשלום ברגע שפיית התדלוק מוצמדת למיכל הדלק , הטבעת האלקטרונית נקראת ובסוף החודש תשלח חשבונית מפורטת עם כל החיובים כך שאין צורך לזכור "לסחוב" אשראי או מזומן איתנו. 

קבלות 

בסוף כל תדלוק יוצאת חשבונית שאותה תצטרכו לשמור אם אתם רוצים לעקוב אחרי צריכת הדלק שלכם , ואם אתם עובדים אצל מעסיק תצטרכו לשמור לו את הקבלה כדי לקבל החזרים על הדלק דבר אשר מצריך ניהול רחב יותר ומסובך. 

בסוף החודש יוצאת חשבונית אחת מפורטת וקלה להבנה , אשר בה מפורטים כל צריכת הדלק שלנו , היכן תדלקו , מעקב זה מאפשר לנו השוואה , חישוב , התנהלות כלכלית נכונה .
כמו כן בעלי חברות גדולות לא צריכים אדם אשר ינהל להם את הוצאות התדלוק הכל מגיע ישירות אליהם בצורה קלה ומסודרת.

עלויות התדלוק

הנהג צריך להשוות בעצמו מחירים כדי לדעת היכן שווה לו לתדלק אם הוא רוצה לחסוך בהוצאות התדלוק , מה שמצריך ממנו עבודת שטח בזבוז זמן מיותר.

שימוש בדלקן מאפשר לנו לקבל הנחה במחירי הדלק ומחיר אחיד בין כל התחנות , כמו כן גם קבלת תנאי תשלום טובים . 

אנשים מדווחים שהצליחו להגיע לחסכון משמעותי של כמעט 12 אחוזים בצריכה החודשית!

שירות מיוחד

אם תשתמשו בשירות מלא תצטרכו לשלם יותר כסף!

ניתן לקבל שירות מלא באותו המחיר!

תלות במתדלק

בתחנות דלק מסוימות לא תמיד ניתן לתדלק בכל שעות היממה באמצעות מוכרן או מתדלק.

ניתן לתדלק בכל שעות היממה  ללא כל תלות באדם! 

 

לסיכום

הטכנולוגיה של הדלקן האוניברסלי הכניסה שינוי מרענן וטוב לחיים שלנו והפכה את פעולת התדלוק לקלה הרבה יותר , פשוטה הרבה יותר ואפילו אף זולה יותר!
כמו שראיתם במאמר הזה ההבדלים בין התדלוק המסרותי לתדלוק בהתקן האוניברסלי משמעותיים ביותר ועוזרים ללקוחות פרטיים אך לא רק , גם בעלי ציי רכבים וחברות גדולות באמצעות השימוש בהתקן האוניברסלי  מקל משמעותי על מעקב וצריכת התדלוק ואפילו חוסך כסף!

תפריט ניווט

דילוג לתוכן